fredag 29 mars 2013

Nya böcker #4

Den här veckan har jag fått hem massa böcker som jag är riktigt peppad på att läsa!


Recensionsexemplar från Harlequin
Befriad - Gena Showalter
Insnärjd - Gena Showalter
Magin - Maria V Snyder
Jag har inte läst Giftet än men den är på väg hem!


Recensionsexemplar från B Wahlströms
Kretsen - Maggie Steifvater
Har börjat läsa lite i den, än så länge verkar den bra!

Recensionsexemplar från Damm förlag 
Den blå hertiginnan - Philippa Gregory
Jippie! Vill läsa nu(!), men vill oxå spara på den lite för jag vet att den kommer vara så bra! Snyggt omslag!

Dracula - Bram Stoker
Köpte den av Malin på Nilmas bokhylla
Ska bli kul att läsa en klassiker som seriealbum!

Från Cdon
Game of Thrones The Graphic Novel: Volume One - George R.R. Martin 
Äntligen! Finaste seriealbum jag har sett, bilderna är fantastiska!






9 kommentarer:

  1. Härliga böcker du har fått hem :)

    SV: Jag är supernöjd med den! Njaa, kände inte till så många så stod mer mellan den och Adlibris platta men Adlibris föll bort ganska så snabbt. Sen känns det också rätt bra att Kindle är såpass stort så finns det mer böcker och annat till den.
    Jag köpte den på bazula.se.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej! tack så mycket för svaren :) ska kolla in hemsidan!

      Radera
  2. Åh. Dracula är så braa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det lilla jag har läst i den verkar bra! det är kul att läsa den i serieformat.. blir lite roligare då :)

      Radera
  3. Har läst de flesta av dessa böcker, och kan säga att du verkligen har några guldklimpar att se fram emot! Jag älskar Showalters och Snyders serier, de är så jäkla bra! :D Hoppas du gillar den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är sjukt peppad inför de här böckerna. Vill läsa alla typ NU :)

      Radera
  4. Hej! Vem mejlade du till på Harlequin om recex? Är sjukt sugen på att läsa Maria V Snyder, har hört så mycket bra om Giftet :)

    SvaraRadera