onsdag 10 april 2013

Free Four & Tips and Tasers!

Titel: Free Four
Författare: Veronica Roth

Serie: Divergent #1.5

En underbar lite novell på ynka 13 sidor. Jag älskar verkligen Tobias och det var riktigt kul att läsa den här historien ur hans synvinkel! Jag skulle gärna vilja läsa typ hela Divergent från hans synvinkel oxå! Mer Tobias åt folket!

Betyg: 8/10 
För högre betyg krävs fler sidor :)




Namn: Tips and Tasers
Författare: Kiersten White
Serie: Paranormalcy #1.5

När jag läste den här novellen upptäckte jag hur mycket jag har saknat Evie och paranormalcy-värden. Evie är så underbart rolig, sarkastisk och väldigt tjejig! Novellen utspelar sig på restaurangen där Evie jobbar och man får följa henne när hon hanterar alla paranormala varelser på sitt egna lilla vis :)

Betyg: 8/10

2 kommentarer:

  1. Jag har läst Tips and Tasers och den var jättetrevlig! :) Och jag är SJUKT nyfiken på Free Four! Jag ska försöka få tag på den innan jag läser Insurgent tror jag... Jag har förresten tilldelat dig ett Liebster Blog Award! :D Kolla in på min blogg om du vill veta vad det betyder ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst var den mysig! :) Du måste läsa Free four, alldeles för kort men riktigt roligt att läsa från Tobias pov! Tack för Liebster Blog Award!!

      Radera