fredag 12 april 2013

Nya böcker #6

Nya böcker! Jippie! Att få paket som innehåller böcker måste vara det bästa som finns!
Jag är så sugen på att läsa alla böcker jag har fått hem den senaste tiden! Alla verkar SÅ bra!


Från Fenix förlag:
Anna klädd i blod - Kendare Blake
De vassa tändernas skog - Carrie Ryan
Har velat läsa de här böckerna i en evighet känns det som!

Farlig Förmåga - Jessica Spotswood
 Dustands: Rebellhjärta - Moira Young
Dustlands: Blodröd väg - Moira Young
JJAA Dustland-serien!! Sjukt peppad!!

The posion diaries - Maryrose Wood
Den här köpte jag i Bratislava! Jag hade beställt denna och del två(nightshade) på bokrean men fick bara hem del två!? Ettan var tydligt slut.. Men nu så kan jag äntligen börja läsa serien!

Från Coltso
Judas Barn - Markus Heitz
 En riktigt tegelsten! Åh jag vill bara krypa upp i soffan och läsa!!

Arvet från StonehengeSam Christer
Dålig Karma - David Safier
Dålig karma verkar så sjukt kul! Skattar typ redan :)


3 kommentarer:

  1. Har velat läsa farlig förmåga och andra delen i Dustlands sedan de kom ut förra månaden! Tyvärr så har jag inte beställt hem dem än av någon konstig anledning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är det så! Vissa böcker vill man jättegärna läsa men sen blir det aldrig att man köper dem!

      Radera
  2. Blood Red Road slog mig med häpnad 100 gånger om, hade aldrig trott att jag skulle älska den så mycket. :) Hoppas du gillar den (och resten av böckerna med, såklart). :)

    SvaraRadera