tisdag 30 april 2013

Tappade kontrollen lite...!

Hmm, jag hade planerat att beställa några böcker från Amazon men när jag väl skulle bestämma mig för vilka böcker jag skulle köpa tappade jag helt kontrollen! Helt hopplöst! Så nu väntar jag på paket från Amazon, Adlibris OCH Cdon.... SUCK! eller Jippie :) (jag har nog olästa böcker för ett år frammåt nu)
 

  Nu är det bara frågan vilket paket som kommer först.. Jag gissar på Cdon! Det är förövrigt köpstopp på nya serier från och med idag!! Jag måste försöka avsluta några stycken innan jag börjar på fler nya. Det är helt okej att köpa uppföljare till serier jag håller på att läsa, men det är ABSOLUT inte okej att börja på några nya!!
(ska bli spännande att se hur länge det håller)

5 kommentarer:

  1. Lycka till! Jag har också tre paket på väg hem till mig också. xD
    Är så svårt att sluta köpa böcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är omöjligt, tur att det inte bara är jag som köper en massa :) det ska bli kul att se vad du köpte sen!

      Radera
  2. När jag gjorde min stora bokbeställning så hade jag bara tänkt köpa från adlibris, men slutade med att det kom från adlibris, cdon, amazon och bookdepository. Visste inte att böcker var så roliga att köpa hah :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja varför är det alltid så? det börjar med att man ska köpa typ tre böcker och sen slutar det på tjugo... :)

      Radera