tisdag 18 juni 2013

Top Ten Tuesday - Vecka 25

Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Denna vecka handlar om böckerna som finns på våran TBR-lista nu i sommar! 

Jag gjorde nästan precis en sån här topp tio förra veckan men min TBR-lista är ju rätt lång så här kommer helt enkelt 6 böcker till som jag gärna vill läsa nu i sommar!


6. Alice i Zombielandet - Gena Showalter
Det ska bli spännande att se vad jag tycker om den här, har hört lite olika åsikter.
5. The Death Cure - James Dashner
Jag har inte läst tvåan, The Scorch Trials än men jag ser fram ändå fram emot den sista delen i Dashners serie!
3. Slated - Teri Terry
Den här boken har jag hört så mycket bra om så jag hoppas att jag kommer gilla den!
2. Throne Of Glass - Sarah J. Maas
Den här ska jag absolut försöka läsa snart! Den verkar som en prefekt bok för mig!

2. The Iron Knight - Julie Kagawa
1. The Iron Queen - Julie Kagawa
Jag läste precis ut den andra boken, The Iron Daughter och den var SÅÅ bra! Nu vill jag bara kasta mig över de resterande två delarna.. Men ändå inte, tänk sen när jag har läst ut dem(!) Då finns det inga mer böcker i den serien.. 









4 kommentarer:

  1. Throne of Glass är så sjukt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla säger ju det! Jag hoppas jag oxå tycker det! :)

      Radera
  2. Inga böcker jag har läst, men alla har väldigt snygga omslag :) Jag är lite sugen på Julie Kagawa, men drar mig för att påbörja ytterligare en serie.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är de snygga! Du borde defintivt testa Kagawas böcker när du känner för att påbörja en ny serie, de är grymt bra!

      Radera