måndag 15 juli 2013

Nya böcker #21 - SF-bokhandeln!

Jag var som sagt i Göteborg nu i helgen och det blev såklart ett stopp på sf-bokhandeln! Jag kom överens med mig själv innan jag gick in att jag endast fick köpa med mig två böcker... Annars hade det nog lätt blivit lite galet där inne. Det var typ omöjligt att välja endast två stycken men till slut föll valet på de här två böckerna:

Etiquette & Espionage - Gail Carriger
Åh det ska bli SÅ kul att läsa den här boken! Hoppas det är bra! Jag har haft lite problem med Carrigers Parasoll Protektoratet-serie då den stundtals är lite seg så jag hoppas på lite mer fart & action i den här nya serien!

Unwind - Neal Shusterman
Jag har inte läst någon recension på den här boken men jag hoppas att den kommer att vara bra! Det är en väldigt intressant och spännande värld som beskrivs på baksidan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar