torsdag 29 augusti 2013

Waiting on Wednesday - Vecka 35

Waiting on Wednesday började hos Breaking the Spine och är ett sätt att visa upp kommande böcker som man verkligen ser fram emot!

Hmm jag glömde tydligt att publicera detta inlägget igår... Men här är mitt WoW val för denna veckan!


The Transfer: A Divergent Story 
av Veronica Roth 
Releasedatum: 3 September 2013
More Four! Fans of the Divergent series by #1 New York Times bestselling author Veronica Roth will be thrilled by "The Transfer," the first of four new short stories told from Four’s perspective. Each brief story explores the world of the Divergent series through the eyes of the mysterious but charismatic Tobias Eaton, revealing previously unknown facets of his personality, backstory, and relationships.

Kommentarer:
Vem vill inte läsa mer om Four/Tobias?? Jag vill! Det är bara 5 dagar kvar tills den släpps och jag måste nog ta och köpa hem den till min läsplatta så fort jag kan. Så kanske abstinensen för Allegiant blir lite mindre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar