tisdag 21 januari 2014

The Maze Runner Movie!

Jag har nyligen avslutat Maze Runner trilogin som jag tyckte riktigt mycket om! Efter jag hade läst ut den sista boken blev jag lite deppig eftersom serien var slut, men då kom jag på en riktigt spännande sak! 
The Maze Runner filmen! 

När jag kom på detta var jag såklart tvungen att googla filmen.. Och vad jag kan se från bilder och sånt de ha lagt ut ser det verkligen riktigt bra ut! Ni vet precis lika väl som jag att filmatiseringar oftast inte lever upp till boken men jag tror det här kan bli riktigt bra.

Premiärdatumet är satt till den 19 September 2014. 
Än så länge finns det ingen trailer men bilderna ser lovande ut!
 



Är ni sugna på att se filmen?? Jag blev betydligt mer intresserad av den nu när jag har sett bilderna :)

Den här sidan är jäkligt cool. De ser ut som livesändningar inne ifrån labyrinten! Creepy.. 



2 kommentarer:

  1. Jag har inte läst böckerna (än), men jag planerar i alla fall att se filmen när den kommer ut :)

    SvaraRadera
  2. Borde verkligen se till att läsa böckerna innan september, har bara hört gott om dem! Låter så spännande!

    SvaraRadera