fredag 21 februari 2014

Cover Reveal: Mortal Heart

Jag var helt säker på att His Fair Assassin-serien var en duologi så blev riktigt förvånad när jag hittade omslaget till den tredje boken i den här serien!

Mortal Heart - Robin LaFevers
Releasedatum: 4 November 2014

Snyggt omslag som passar bra till boken tema och till de två tidigare böckerna. Jag har den första boken hemma i bokhyllan men har inte hunnit plocka upp den än. Men på förhand låter det verkligen som en serie som skulle passa mig ypperligt!

Hela serien samlad!


4 kommentarer:

  1. Tycker omslagen passar bra tillsammans :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör dem! jag gillar alla tre :)

      Radera
  2. Jag har också första boken hemma (och har haft det alltför länge), och börjar bli mer sugen att läsa den nu. Kul att omslagen matchar iallfall. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst blir man lite sugen nu när man ser alla omslagen och så :)

      Radera