tisdag 4 mars 2014

Top Ten Tuesday - Vecka 10

Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Denna vecka handlar om populära författare som man inte har läst något av än.

Top Ten Popular Authors I've Never Read 

10. Neil Gaiman
9. Richelle Mead
8. John Green

7. Rachel Vincent
6. Rainbow Rowell
5. Michael Grant

 4. Marie Lu
3. Rick Riordan
2. Lauren Oliver

1. George R.R Martin

Det finns alldeles för många populära författare som jag inte har läst något av än! Vissa vill jag läsa så snart som möjligt, bla: George R.R Martin & Lauren Oliver medans andra är jag inte speciellt intresserade av trots deras populäritet; John Green & Neil Gaiman

Har ni lyckats pricka in samma författare på eran lista?



12 kommentarer:

  1. Hade helt andra på min lista. Tror bara det är Rachel Vincent, Rick Riordan och George R.R. Martin jag inte läst av dessa. Rainbow Rowell är favoriten just nu:)

    SvaraRadera
  2. George R.R Martin kommer att hamna på mina lista med, men annars så har jag faktiskt läst något av alla de andra. :)

    SvaraRadera
  3. Jag hade med George R. R Martin på min lista fast hans böcker tänker jag inte läsa. Pallar helt enkelt inte utan ser tv-serien istället. Gone måste du ju bara läsa och Lauren Oliver är också bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har både Gone & Delirium hemma så de ska definitivt läsas nån gång :)

      Radera
  4. Neil Gaiman som är så bra! Lauren Oliver har jag läst fyra böcker av och tycker att hon är rätt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alla säger verkligen det men jag är inte alls sugen på att plocka upp någon av hans böcker.. :)

      Radera
  5. George R.R. Martin, Rick Riordan, Rainbow Rowell och Neil Gaiman är också på min lista.

    SvaraRadera
  6. Hm, på den här listan hade jag ändå bockat av ganska många! :)

    SvaraRadera
  7. Jag rekommenderar verkligen Vampire Academy av Richelle Mead, The Fault in our stars av John Green, Legend av Marie Lu, Percy Jackson av Rick Riordan och hela Delirium serien av Lauren Oliver. Du har så mycket bra läsning framför dig!

    SvaraRadera
  8. Av de här har jag bara läst John Green, Richelle Mead och Lauren Oliver. Men jag tyckte om det jag läste! :)

    SvaraRadera