onsdag 30 april 2014

Waiting on Wednesday - Vecka 18

Waiting on Wednesday började hos Breaking the Spine och är ett sätt att visa upp kommande böcker somman verkligen ser fram emot!


The Retribution of Mara Dyer
Av Michelle Hodkin
Releasedatum: 4 November 2014
It had to end sometime, but Mara had no idea it would end like this. Experience the mind-blowing conclusion to the New York Times bestselling Mara Dyer trilogy.
Loyalties are betrayed, guilt and innocence tangle, and fate and chance collide in this shocking conclusion to Mara Dyer’s story.

Kommentarer:
Jag läste precis ut The Unbecoming of Mara Dyer, bok 1 i den här serien och den var grym!! Oj vad bra den var! Självklart kastade jag mig in på Adlibris och beställde hem bok 2, och kollade sen Goodreads för att se när den här boken släpps.. 4 november.. hmm kul, verkligen! Även om jag inte har läst bok 2 än så längtar jag ruskigt mycket tills denna boken släpps! Jag vill ha båda två här nu så jag kan sträckläsa dem!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar