torsdag 5 juni 2014

Sommarbokbytet!

Jag har deltagit i Anns(http://readingthisworld.blogspot.se/) bokbyte hon har anordnat inför denna sommaren! Ett väldigt trevligt & roligt initiativ som hon har börjat med och jag kommer definitivt vara med om sker fler gånger!

Jag fick mitt efterlängtade paket i fredags och det innehöll en massa  spännande saker! 
Huvudsaken var en ungdomsbok och jag fick hem ingen mindre än Legend av Marie Lu!
Detta är den svenska versionen som Modernista har gett ut och jag blev jätteglad! Jag har till och med redan läst ut den! (fick den på fredagen, läste ut den på söndagen) Sjukt bra bok och jag kan lätt säga att jag är mycket nöjd med bokvalet! (recension kommer) 

Men paketet bestod inte bara av Legend utan det fanns även två andra fina saker i paketet. En Chokladreceptbok och en påse med Riesen!
Jag älskar choklad i alla former så det här var verkligen ett toppenpaket både i bokval och i godisval. 

Jag fick även en fin lite lapp med en smart ledtråd i slutet. Kortet är signerat med: Ejnejnej. Först fattade jag ingenting men sen kom jag fram till att mitt paket måste kommit från: http://jojobooks.wordpress.com/

Om jag inte är helt ute och cyklar så kommer mitt paket från Johanna och Josefin?! Tack så hemsk mycket för mitt paket! Det kunde inte bli bättre!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ja, det var från ena halvan av Johanna och Josefin. Nämligen Josefin :) Vad roligt att det blev en sådan fullträff!! :)

    SvaraRadera