tisdag 18 november 2014

Top Ten Tuesday - Vecka 47


Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Denna veckan består topp-tio listan av uppföljare som man så gärna vill ha i sin bokhylla! Min lista är en blandning av publicerade böcker och böcker som inte har av släppts än. Det är även en mix av 2:a & 3:e boken i olika serier. 

Top Ten Sequels I Can't Wait To Get

 10. End Of Days - Susan Ee
9. Winter - Marissa Meyer
8. Reborn - C.C Hunter


 7. Shadow Study - Maria V. Snyder
6. Systrars Öde - Jessica Spotswood
5. The Mime Order 
- Samantha Shannon

 4. In the After Light - Alexandra Bracken
3. Crimsom Bound - Rosamund Hodge
2. Waistcoats & Weaponry- Gail Carriger


 1. The Retribution of Mara Dyer - Michelle Hodkin
Om allt går som det ska så har jag den här boken i mina ägor på torsdag när jag befinner i London. Om jag inte lyckas få tag på den i London(!) vet jag inte riktigt hur jag ska kunna gå vidare^^ :) Vill läsa den så himla mycket!

10 kommentarer:

  1. Men där är ju Samantha Shannon! Som jag har undrat när nästa ska komma egentligen! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är på gång! Frågan är bara om/när den kommer komma ut på svenska..

      Radera
  2. The retribution of mara dyer är himla bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter verkligen toppen! Ser så fram emot att läsa den!!

      Radera
  3. Jag längtar efter Winter också, även om jag först måste läsa ikapp lite :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst gör man! Det var ju evigheter sen Cress släpptes!

      Radera
  4. Winter av Marissa Meyer blev jag nyfiken på! Böckerna om Mara Dyer låter som dem skulle kunna passa mig perfekt, de får jag kolla efter nästa gång det är dags för inköp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. du borde verkligen kolla upp både Meyer och Mara Dyer! Så himla bra böcker!! :)

      Radera
  5. Carrigers bok längtar jag också efter att läsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör man, den serien är så härlig!

      Radera