tisdag 13 januari 2015

Top Ten Tuesday - Vecka 3

Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Det är vecka 3 och denna veckan består listan av böcker man tänkte läsa förra året men som man inte hann med.


Top Ten 2014 Releases I Meant To Read But Didn't Get To


 
 10. A Thousand Pieces of You - Claudia Gray
9. The Murder Complex - Lindsay Cummings
8. Snow like Ashes - Sara Kaasch

 
 7. Death Sworn - Leah Cypress
6. Trial of Fire - Josephine Angelini
5. Dangerous Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl
 
4. The Cure for Dreaming - Cat Winters 
3. Gates of Thread and Stone - Lori M. Lee
2. Half a King - Joe Abercrombie

 
 
1. The Kiss of Deception - Mary E. Pearson



6 kommentarer:

  1. Dangerous Creatures hamnade med på min lista också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man hann ju inte med så många böcker man hade tänkt att läsa.. :)

      Radera
  2. Den där av Abercrombie får jag hålla utkik efter å makens vägnar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag absolut du ska göra. Jag har hört bara bra saker om den!

      Radera
  3. Inga böcker som jag känner igen, men The Cure for Dreaming hade ett väldigt snyggt omslag :)

    SvaraRadera