måndag 4 januari 2016

Cover Reveal - The Last Star

Det var väldigt länge sedan jag kolla om det hade släppts några nya omslag så när jag såg att Rick Yanceys sista bok i The 5th Wave-serien hade fått ett omslag tänkte jag att det hade varit kul att visa upp!
The Last Star - Rick Yancey
The 5th Wave #3
Releasedatum: 24 Maj 2016

Jag är inte jätte imponerad av omslaget och tycker egentligen inte det är så mycket att ha. Det är lite blasé och har inget som gör att det sticker ut. Vinnaren i den här serien är definitivt den första boken The 5th Wave som är riktigt snyggt, sen har det gradvis blivit lite tråkigare. Men oavsett omslag ser jag fram emot boken när den släpps, jag vill veta hur allt ska sluta!

Hela serien samlad!
161011281613148416131489

Vad tycker ni om det nya omslaget? Gillar ni det?

2 kommentarer:

  1. Jag är lite av samma åsikt som dig. Tycker inte direkt att den har något extra som sticker ut, men jag ser såklart fram emot att få läsa den för att se hur allting slutar (även om jag inte riktigt kommer ihåg hur The Infinite Sea slutade).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man vill ju se vad som händer. Nä man får nog läsa en sammanfattning av bok två innan man påbörjar sista boken :)

      Radera