söndag 31 januari 2016

Nya böcker! #70

Jag fick hem tre nya böcker från Adlibris i veckan och har även lånat två på biblioteket! Det var verkligen en EVIGHET sen jag köpte fysiska böcker. Jag har så mycket oläst här hemma och utöver der blir det mest låneböcker eller e-böcker. Men det är så kul att få hem nya fina titlar!

The Crown of Embers - Rae Carson
Jag har haft The Girl of Fire and Thorns i bokhyllan i snart två(!) år och nu har jag även uppföljaren! Jag planerar nämligen att påbörja den här serien snart och vill gärna ha uppföljaren hemma så jag kan börja läsa den direkt!

 
Hunger - Michael Grant
Plague - Michael Grant
Bok 2 och 4 i Gone-serien!! Jag har precis börjat läsa den här serien och gillar den väldigt mycket så ville såklart läsa fortsättningen snart. Jag har sen tidigare bok 1, 3 & 5 här hemma och när jag skulle beställa de här två böckerna fanns det såklart inte i samma omslagsdesign!! Men som tur är den nya rätt lik och speciellt när de står i bokhyllan men ryggarna utåt. 

Inte så farligt men som sagt rätt irriterande!

Plus två låneböcker! 
The Madman´s Daughter - Megan Shepherd
Vicious - V.E Schwab

Två böcker jag är väldigt sugen på! Få se om jag hinner läsa dem snart! (har redan Vicious som e-bok men inbundet är alltid bäst, enligt mig)

2 kommentarer:

  1. Åh, så många bra böcker! Och Vicious är ju en av mina absoluta favoriter. Jag är nästan lite avis på all bra läsning du har framför dig. Hoppas du kommer att tycka om alla. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror definitivt jag kommer att tycka om dem :) Det brukar vara ett säkert kort om det är dina favoritböcker!

      Radera